سرخ کن های کم روغن و چند منظوره دلونگی

سرخ کن چند منظوره (Multifry) دلونگی ترکیبی خلاقانه از مولتی کوکر و سرخ کن کم روغن می باشد که می تواند همه ی نیاز های آشپزخانه شما را برطرف کند. این دستگاه با توجه به قابلیت هایی که دارد این امکان را به شما می دهد که انواع مواد غذایی مانند سیب زمینی، پیتزا، کیک، خورشت و یا حتی برنج را در کمترین زمان و با روغن کم سرخ کنید و بپزید.

از وعده غذایی خود نهایت لذت را ببرید

سرخ کن دلونگی

روند پخته شدن مواد غذایی را بررسی کنید

سرخ کن دلونگی

برنامه پخت تعیین شده را آغاز کنید

سرخ کن دلونگی

زمان دلخواه خود را برای پختن مواد تعیین کنید

سرخ کن دلونگی

مواد غذایی را به داخل کاسه بریزید

سرخ کن دلونگی

برنامه پخت مورد نظر خود را انتخاب کنید.

سرخ کن دلونگی
سرخ کن دلونگی

با کمترین روغن ممکن، مواد غذایی را به بهترین نحو سرخ کنید.

(Multifry) می تواند سیب زمینی های تازه را با کمترین روغن و سیب زمین های منجمد را بدون نیاز به اضافه کردن روغن و با کیفیت عالی سرخ کند. سرخ کن های چند منظوره دلونگی یکی از از بهترین گزینه ها برای پختن و سرخ کردن غذا های سالم و طبیعی می باشند.

سرخ کن دلونگی

فقط 2.8 درصد چربی برای 1 کیلوگرم سیب زمینی تازه                                                                                            تنها 14 میلی لیتر روغن           برای سرخ کردن             سیب زمینی تازه                                                                    سرخ کردن سیب زمینی های منجمد بدون استفاده از روغن

غذاهای خوشمزه را در کمترین زمان درست کنید.

با استفاده از (Multifry) می توانید تمامی غذاهای مورد علاقه خود را به راحتی درست کنید. سرخ کن های چند منظوره دلونگی با داشتن دو المنت حرارتی و یک فن گردش جریان هوا، همه ی قسمت های غذا را سرخ میکند همچنین شما می توانید از المنت بالایی و یا پایینی به صورت جداگانه نیز استفاده کنید.

سرخ کن دلونگی
سرخ کن دلونگی

منوی غذای نامحدود

بازوی متحرک این دستگاه باعث می شود تا همه‌ی نقاط غذا در هنگام پخت به خوبی سرخ شود و دیگر احتیاجی به همزدن دستی غذا نمی باشد.

سرخ کن دلونگی
سرخ کن دلونگی

پخت بدون بازوی متحرک

بدون استفاده از بازوی متحرک شما می توانید غذاهایی مانند کیک، گوشت، ماهی، پیتزا و… را به راحتی سرخ کرده و بپزید.

طراحی منحصر به فرد المنت سرخ کن های چند منظوره دلونگی این امکان را به شما می دهد که بدون استفاده از بازوی متحرک، غذا را بصورت ثابت و بدون حرکت بپزید.

پخت با بازوی متحرک

از این قابلیت می توانید برای پخت خورشت، ریزوتو، سس، راگوس، راتاتیل و… استفاده کنید.

برتری نسبت به سایر رقبا به دلیل وجود تکنولوژی SHS

سرخ کن دلونگی

سیستم SHS (سیستم احاطه توسط حرارت)، این سیستم مخصوص محصولات شرکت دلونگی بوده و با بهره گیری از دو المنت حرارتی و یک فن برای فرستادن جریان هوای گرم به اطراف غذا، تشکیل شده است. این سیستم در کنار بازوی متحرک یک وعده غذایی کاملا سالم و سرخ شده را در اختیار شما می گذارد.

سرخ کن دلونگی

بازوی متحرک اتوماتیک

چرخش آرام و یکنواخت این بازوی متحرک باعث جا به جا شدن مواد غذایی می شود و در نتیجه شما دیگر نیازی به همزدن و تکان دادن غذا در هنگام پخت ندارید.

سرخ کن دلونگی

المنت پایینی مستقل

این ویژگی مخصوص سرخ کن Extra Chef مدل FH1394  می باشد که در این مدل ها می توان از المنت پایینی به صورت مستقل استفاده کرد تا پختی شبیه به تابه بدست آید.

سرخ کن دلونگی

المنت بالایی به همراه فن

ترکیب این المنت 1400 واتی با فن باعث گردش جریان هوای گرم در داخل سرخ کن می شود که در نتیجه غذاها سریع تر و بهتر پخته می شوند.

سرخ کن دلونگی

المنت حرارتی دوگانه به همراه فن

دومین المنت حرارتی یکی دیگر از ویژگی های خاص سرخ کن های کم روغن دلونگی می باشد که این المنت در صفحه ی پایینی سرخ کن قرار دارد و باعث افزایش سرعت و کیفیت پخت مواد غذایی می شود.

برای مشاهده و خرید سرخ کن های کم روغن دلونگی بر روی دکمه زیر کلیک کنید!