ضمانت اصل بودن کالا

امنیت خاطر مشتریان در خرید اینترنتی حرف اول را می زند. از اولین اولویت های فروشگاه اینترنتی آنتیک کالا، ایجاد احساس امنیت خرید و ارائه کالاهایی اصل به شما مشتری گرامی می باشد.

فروشگاه اینترنتی آنتیک کالا دارای مجوز فعالیت از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت و دارای نماد اعتماد الکترونیک ۲ ستاره (بالاترین رتبه نماد اعتماد) می باشد.

فروشگاه اینترنتی آنتیک کالا دارای برند و شرکت ثبت شده، دفتر فروش، انبار و دو فروشگاه در بازار لوازم خانگی امین حضور می باشد و روزانه سفارش های زیادی را به تمام نقاط ایران ارسال می نماید.

فروشگاه اینترنتی آنتیک کالا دارای نمایندگی رسمی از بسیاری از برندها و شرکتهای معتبر (بوش – سامسونگ – ال جی – آاگ – کارچر – ایندزیت – اکسپریال – آریستون – تکا – ویرپول و …) می باشد؛ در ضمن، تمامی محصولات توسط نمایندگان رسمی آن برند در ایران گارانتی شده‌اند و با اخذ مجوزهای لازم، از مبادی قانونی وارد کشور شده‌اند.

کلیه کالاهایی که در آنتیک کالا عرضه می‌شوند اصلی بوده و به هیچ عنوان کالای تقلبی یا غیر اصلی، کارکرده، نامرغوب و یا فاقد گارانتی در سایت آنتیک کالا به فروش نمی‌رسد. اگر کالایی فاقد گارانتی شركتی باشد از یک سال پشتیبانی و خدمات آنتیک کالا برخوردار می باشد.

کلیه کالاهای مشمول گارانتی پس از تحویل به خریدار در صورتی که با هرگونه ایراد و اشکال فنی و سایر موارد مواجه شوند، بررسی مساله در حوزه صلاحیت شرکت گارانتی کننده مربوط است و آنتیک کالا هیچگونه مسئولیتی نسبت به مشکلات مزبور نخواهد داشت.

کلیه کالاهای موجود در فروشگاه آنتیک کالا از مراکز اصل، رسمی و قانونی کالا تهیه می شود و هیچ گونه دخل و تصرفی بر قطعات و اجزای وابسته آنها صورت نگرفته است.

شایان ذکر است که کشور سازنده روی اصالت کالا تاثیری ندارد و این برند معتبر است که کیفیت کالا را تعیین می کند به عنوان مثال امروزه بسیاری از محصولات موجود در ایران و سایر کشورها ساخت کشور دیگری غیر از مالک برند هستند و تنها به دلیل خط تولید ارزانتر است که در این کشور تولید شده‌اند.

تماس با ما

0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

سبد خرید شما خالی است.